• GRATIS VERZENDING VAN JE BESTELLING VANAF €10
  • ELKE WEEK NIEUWE ITEMS ONLINE
  • VÓÓR 23:00 BESTELD = VANDAAG VERZONDEN
  • HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?
    Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een Most Wanted account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook een handig overzicht van je bestelgeschiedenis. Ook kunnen we je op de hoogte houden van alle nieuwe IT-items, toffe acties en de trends van nu!

 

  • HOE KAN IK BESTELLEN?
    Heb je een Most Wanted item gevonden die je heel graag wilt hebben? Leuk! Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘in shoppingbag’. Je kunt ondertussen verder shoppen. Let op: alle items in je shoppingbag worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘shopping bag’ rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.

 

  • HOE KAN IK ZIEN WAT DE BESTE MAAT IS VOOR MIJ?
    Om te kijken welke maat het beste schikt, staat er bij elk item hoe het valt en de afmetingen in maat S. Mocht je benieuwd zijn naar de afmetingen van een andere maat, kun je mailen naar customerservice@mostwantednl.nl. Dan meten we het voor je op!

 

  • IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN. HOE KAN DIT?
    Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen en creditmemo’s nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

    Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze de volgende werkdag ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via customerservice@mostwantednl.nl. Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift en begint met 000..

 

  • KAN IK NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING NOG HET AFLEVERADRES WIJZIGEN?
    Wegens onze garantie om snel te leveren is het helaas niet meer mogelijk om achteraf nog adresgegevens aan te passen. Orders die bij ons binnenkomen worden binnen 30 tot 60 minuten al verwerkt, verpakt en verzonden.

    Je kunt met de track & trace code, welke jij per mail hebt ontvangen kijken wat de verwachte levertijd is, en eventueel even contact opnemen met DHL/Post NL. Wellicht dat zij nog iets voor jou kunnen doen!

 

  • WAT IS HET GARANTIETERMIJN?
    Voor alle items geldt een garantietermijn van 2 maanden. Mocht een item binnen dit termijn defect zijn neem dan meteen contact met ons via customerservice@mostwantednl.nl. Vergeet in je mail niet je ordernummer te vermelden een foto van de klacht mee te sturen. We zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt met een gepaste oplossing.

 

  • KOMEN UITVERKOCHTE ITEMS NOG BACK IN STOCK?
    Wat vervelend dat het gewenste item momenteel niet op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk bij te bestellen. We raden je aan om je aan te melden voor het ‘restock alert’ naast het desbetreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen.

 

  • KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?
    Het is bij ons helaas niet mogelijk om items te reserveren. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Most Wanted item mis! Wij helpen je hiermee met de optie ‘restock alert’ die je kunt vinden bij elk item. Wanneer je hier je mailadres achterlaat, krijg je van ons een automatisch mailtje wanneer jouw favo weer is aangevuld!

 

 

  • HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?
    Wij weten het: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch proberen wij ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben! Bij Most Wanted kun je 100% veilig afrekenen.

 

  • WELKE BETAALMETHODES ACCEPTEERT MOST WANTED?
    Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Je kunt bij Most Wanted met verschillende betaalmethodes betalen. Je hebt de keuze uit o.a.: iDeal, Mastercard, Bancontact/Mister Cash, V Pay, Sofortbanking, Afterpay en Fashioncheque.

 

  • HOE GEBRUIK IK MIJN FASHIONCHEQUE?
    Een Fashioncheque is een waardebon die is uitgegeven door Fashioncheque. Klik op het icoontje ‘shopping bag’ rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden. Selecteer ‘’Fashioncheque’’ als betaalmethode. Je Fashioncheque is slechts één keer inwisselbaar. Mocht je een foutmelding krijgen of lijkt je betaling niet te lukken, dan is jouw code geen tweede keer te gebruiken. Doordat de betaling mislukt is, haalt Fashioncheque het bedrag van de pas af. Dit doen zij voor de veiligheid! Wij raden je aan om onze klantenservice te mailen op customerservice@mostwantednl.nl met daarin je naam en het kaartnummer van de gebruikte Fashioncheque. Deze informatie sturen wij dan door naar Fashioncheque. Zij zetten het bedrag terug op de gebruikte kaart!

 

  • MIJN BETALING IS MISLUKT. WAT NU?
    Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen? We raden je aan om te kijken naar je eigen bankafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze met een beetje geluk de volgende werkdag ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, of zou je het graag nog even nagekeken willen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar customerservice@mostwantednl.nl. Zij gaan voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem.

 

  • ONTVANG IK EEN BEVESTIGING VAN MIJN BETALING?
    Super leuk dat je een bestelling hebt geplaatst!
    Je ontvangt binnen een uur een orderbevestiging op het door jou doorgegeven mailadres. Helaas belanden deze mailtjes nog weleens in je ongewenste mail/spambox. We raden je aan om daar even te kijken. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze de volgende werkdag ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, of zou je het graag even nagekeken willen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar
    customerservice@mostwantednl.nl. Zij gaan voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem.

 

 

 

  • WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
    Snel op donderdag nog even een shirtje bestellen voor het feestje zaterdag. Haast, haast, haast! Wanneer je maandag t/m vrijdag voor 23:00 uur jouw bestelling plaatst, verzenden we het diezelfde dag nog. Met een beetje geluk heb je jouw pakketje dan de volgende dag binnen. Supersnel toch?! Indien je op een zaterdag of zondag hebt besteld, zal je iets meer geduld moeten hebben. Meestal kun je jouw bestelling dan op dinsdag in huis verwachten. Dit geldt helaas alleen voor bestellingen binnen Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden logischerwijs iets langer. Kom je uit de buurt van Rotterdam of Amsterdam? Je kunt je favoriete MW items natuurlijk ook fysiek shoppen en meteen naar huis meenemen vanuit een van onze boutiques.

 

  • WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN?
    Bestellingen vanaf €10,00 of hoger worden gratis bezorgd in Nederland! Voor bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend. De standaardverzendkosten zijn €4,95 voor bestelling in Nederland. Fleeky babes uit België betalen €6,95 en voor Duitsland geldt een tarief van €9,95

  • HOE KAN IK DE STATUS VAN MIJN VERZENDING ZIEN?
    Je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt die je van de bezorgdienst krijgt nadat je pakketje is verzonden.

 

  • KAN IK MIJN BESTELLING LATEN BEZORGEN BIJ EEN SERVICEPOINT?
    Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om bij het bestellen aan te geven dat je je bestelling bezorgd wilt hebben bij een servicepoint. Echter, kun je dit zelf aanpassen met behulp van je track en trace code. Hier kun je kiezen voor de optie ‘’Iets anders afspreken?’’ en kiezen voor de optie ‘’ServicePoint’’. Hierna kun je de door jou gewenste Servicepoint kiezen en wordt jouw bestelling hier vanaf de volgende dag voor jou bewaard. Je krijgt een mail wanneer jouw bestelling door het servicepoint is ontvangen. Je bestelling blijft 7 dagen bij het servicepoint liggen en wordt daarna automatisch retour afzender gestuurd.

 

  • WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN ITEM UIT MIJN BESTELLING MIS?
    Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar customerservice@mostwantednl.nl. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

 

  • WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN VERKEERD ITEM HEB ONTVANGEN?
    Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar customerservice@mostwantednl.nl. Het is handig om foto’s mee te sturen van het foutieve item en van de barcode die op het label staat van het foutieve item. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

 

  • WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN BESCHADIGD ITEM HEB ONTVANGEN?
    Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Wij weten dat je hier natuurlijk als klant hier niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar customerservice@mostwantednl.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defect. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

 

  • HOE KAN IK IETS RETOURNEREN?
    Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer! Uiteraard kun je het, op eigen kosten, terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Retouren worden binnen 7 werkdagen na aankomst bij ons verwerkt. Je krijgt op het moment van verwerken een mailtje met een creditnota en op hetzelfde moment wordt het geld in ons betaalsysteem teruggezet. Het geld wordt binnen 2 dagen na ontvangst van de creditnota op de door jou gebruikte betaalmethode teruggestort of aangepast. . Het is helaas voor ons administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen, maar dit kun je zelf ook nakijken via je track & trace code die je hebt ontvangen met het retourzenden.

    Wanneer blijkt dat je retourzending langer dan 7 werkdagen geleden bij ons is aangekomen, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar customerservice@mostwantednl.nl. Gelieve in die mail als bijlage je postNL track & trace bonnetje als foto of scan mee te sturen en het ordernummer vermelden. Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift en begint met 1200.

 

  • HOE KAN IK IETS RUILEN?
    Heb je toch liever een andere maat of kleur? Dat kan natuurlijk! Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling terugsturen mits het aan de retourvoorwaarden voldoet. Je kunt je retourzending aanmelden in onze retourportal, die je op onze website via de pagina Retourneren & Ruilen vindt. Geef hier duidelijk aan welk item je wilt ruilen voor welke maat en/of kleur je het graag zou willen ontvangen. Wanneer wij jouw retourzending ontvangen, dan wordt er meteen een nieuwe order voor je aangemaakt. Wanneer het item op voorraad is wordt het meteen ingepakt en verstuurd. Indien het niet op voorraad is, blijft een ruiling 10 dagen staan in ons systeem. Mocht het gewenste item tot dan nog niet op voorraad zijn, annuleren we jouw ruiling en ontvang jij het aankoopbedrag terug op de door jou gebruikte betaalmethode en rekening.

 

  • WAT IS HET RETOURTERMIJN?
    Ons reguliere retourtermijn is 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

 

  • KAN IK MIJN ONLINE BESTELLING RETOURNEREN IN EEN VAN DE BOUTIQUES?
    Woon je in de buurt van Rotterdam of Amsterdam en heb je zin om langs te komen in één van onze boutiques? Je kunt je online aankopen ook terugbrengen of ruilen in één van onze boutiques. Dat scheelt jou weer verzendkosten én het is natuurlijk gezelliger! De retourprocedure is in dit geval net wat anders, wat inhoudt dat je je retour niet hoeft aan te melden via de retourportal. Als je de orderbevestiging (of een kopie hiervan) meeneemt naar de winkel, kunnen we dat daar voor je verwerken. Je krijgt het bedrag dan binnen 7 werkdagen op je rekening teruggestort.

 

  • WAAROM ONTVANG IK GEEN PAKBON MEER BIJ MIJN BESTELLING?
    Deze ontvang je per mail!
    Je kunt je retourzending aanmelden in onze retourportal, die je op onze website via de pagina Retourneren & Ruilen vindt.

 

  • MOGEN SALE ITEMS GERETOURNEERD WORDEN?
    Wanneer sale items voldoen aan onze retourvoorwaarden, mag je deze retourneren. Sale items dienen binnen 14 dagen geretourneerd te worden. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt hebben, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag via de door jou gebruikte betaalmethode.

 

  • KAN IK MEERDERE BESTELLINGEN IN EEN RETOUR SAMENVOEGEN?
    Het is mogelijk om maximaal twee bestellingen in één pakket te retourneren. Het is wel belangrijk dat de twee juiste retourpakbonnen aan dit pakket worden toegevoegd. Zodra wij de retouren ontvangen, ontvang je daar een retourbevestiging per bestelling van.

 

  • HOE WERKT MIJN TERUGBETALING?
    Je ontvangt je aankoopbedrag terug op dezelfde manier als de betaling.

    Retouren worden binnen 7 werkdagen na aankomst bij ons verwerkt. Je krijgt op dat moment een mailtje met een creditnota en op hetzelfde moment wordt het geld in ons betaalsysteem teruggezet. Het geld wordt binnen 2 werkdagen na ontvangst van de creditnota op je rekening terugstort. Het is helaas voor ons administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen, maar dit kun je zelf ook nakijken via je gekregen track & trace code.

    Indien het langer dan 7 werkdagen geleden is dat het pakketje bij ons is aangekomen, mail onze klantenservice dan op customerservice@mostwantednl.nl met als bijlage je postNL track & trace bonnetje als foto of scan. Gelieve ook je ordernummer te vermelden in de mail! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift en begint met 1200.

 

  • HOE GAAT EEN FASHIONCHEQUE TERUGBETALING IN WERKING?
    Wanneer je een order retourneert welke (deels) is betaald met Fashioncheque, krijg je ditzelfde bedrag ook weer terug op door jou gebruikte Fashioncheque. Het is dus belangrijk dat je deze Fashioncheque bewaard. Het aankoopbedrag wordt dus niet uitgekeerd in geld, maar in een Fashioncheque tegoed. Mocht er ook en deel zijn betaald met een andere betaalmethode, krijg je dat uiteraard wel teruggestort op die gebruikte rekening.