Veelgestelde vragen

Wij proberen voor jou de ultieme shopervaring te creëren op onze website. Kom je er niet helemaal uit? Kijk dan hieronder tussen de FAQ en wie weet staat jouw antwoord ertussen.

My Account

Veelgestelde vragen

Online bestellen

  • Waarom zou ik een account aanmaken?

    Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt je dan inschrijven voor een ‘restock alert’ bij het betreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen. Vaak is het voor ons ook een verrassing of en wanneer een item nog aangevuld wordt, maar soms hebben wij inzicht in de situatie wanneer en of het item überhaupt nog terug de webshop op komt.

  • Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt je dan inschrijven voor een ‘restock alert’ bij het betreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen. Vaak is het voor ons ook een verrassing of en wanneer een item nog aangevuld wordt, maar soms hebben wij inzicht in de situatie wanneer en of het item überhaupt nog terug de webshop op komt.

  • Something’s changed!

    Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt je dan inschrijven voor een ‘restock alert’ bij het betreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen. Vaak is het voor ons ook een verrassing of en wanneer een item nog aangevuld wordt, maar soms hebben wij inzicht in de situatie wanneer en of het item überhaupt nog terug de webshop op komt.

  • Oh nee, het item wat ik wilde hebben is niet meer beschikbaar?!

    Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt je dan inschrijven voor een ‘restock alert’ bij het betreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen. Vaak is het voor ons ook een verrassing of en wanneer een item nog aangevuld wordt, maar soms hebben wij inzicht in de situatie wanneer en of het item überhaupt nog terug de webshop op komt.

  • Ik wil iets reserveren

    Helaas is dat bij ons niet mogelijk. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Most Wanted item mis! Wij helpen je hiermee met de optie ‘restock alert’ die je kunt vinden bij elk item. Wanneer je hier je mailadres acherlaat, krijg je van ons een automatisch mailtje wanneer jouw favo weer is aangevuld!

  • Hoe kan ik bestellen?

    Wanneer je de Most Wanted webshop hebt doorlopen en de items hebt geselecteerd die je aan jouw garderobe wilt toevoegen, kun je beginnen met bestellen. Voor een uitgebreide toelichting van ons bestelproces kun je deze pagina ook even een bezoekje brengen: Bestellen

Betaling

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Wij weten het: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch proberen wij ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben. Bij Most Wanted kun je 100% veilig afrekenen.

  • Kan ik ook met een kortingscode of een giftcard betalen?

    Natuurlijk! Voer tijdens het betalen jouw code in en het bedrag zal automatisch aangepast worden. Onze giftcards zijn 1 jaar geldig.

    Natuurlijk! Voer tijdens het betalen jouw code in en het bedrag zal automatisch aangepast worden. Onze giftcards zijn 1 jaar geldig.

Levering

  • Wat zijn de levertijden?

    Argh, snel op donderdag nog even een shirtje bestellen voor het feestje zaterdag. Haast, haast, haast! Helaas zijn er nog geen mogelijkheden om de producten dezelfde dag nog te bezorgen, maar wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 17.00 jouw bestelling plaatst, verzenden we het diezelfde dag nog. Als het goed is heb je jouw pakketje dan de volgende dag binnen. Op zich best snel toch?! Indien je op zaterdag of zondag hebt besteld, zul je iets meer geduld moeten hebben. Meestal kun je jouw bestelling dan op dinsdag in huis verwachten. Dit geldt helaas alleen voor bestellingen in Nederland. Wanneer je vanuit het buitenland besteld, zijn de levertijden logischerwijs iets langer. Kom je uit de buurt van Rotterdam? Je kunt je favoriete items natuurlijk ook shoppen en meteen meenemen in onze Boutique.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    De standaardverzendkosten zijn € 4,95 voor bestellingen in Nederland. Fashionista’s uit België betalen €6,95 en voor Duitsland geldt een tarief van €9,95.

Retourneren

  • Hoe kan ik iets ruilen?

    Heb je toch een ander maatje of kleurtje nodig? Dat kan natuurlijk! Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons ruilproces: Retourneren.

  • Hoe kan ik iets retourneren?

    Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Jammer! Uiteraard kun je het terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Je kunt de bevestiging van annulering binnen 7 dagen verwachten. Samen met deze mail wordt de terugbetaling meteen in ons systeem klaargezet. Kijk op deze pagina voor uitgebreide informatie over ons retourproces: Retourneren.